12 лістапада, адбылося якое стала традыцыйным мерапрыемства – кіроўцам электракараў было прапанавана наведаць маршрут з трох станцый для праверкі зараднай раздыма электрамабіля або перахадніка.

У мінулую пятніцу, 12 лістапада, адбылося традыцыйнае мерапрыемства-кіроўцам электракараў было прапанавана наведаць маршрут з трох станцый для праверкі зараднага раздыма электрамабіля або перахадніка. Malanka запрасіла кіроўцаў, якія маюць цяжкасці з зарадкай электрамабіля, збіраюцца набыць аўтамабіль з электрычным рухавіком, пераабсталявалі зарадны раз’ём пад еўрапейскі стандарт або проста маюць пытанні па працы мабільнага прыкладання для зарадкі прайсці па загадзя пазначаных адрасах.

ПЕРАД КУПЛЯЙ ЭЛЕКТРАМАБІЛЯ АБО ПЕРАХАДНІКА ДЛЯ ЗАРАДКІ, MALANKA РЭКАМЕНДУЕ ПРАВЯРАЦЬ МАГЧЫМАСЦЬ ЗАРАДКІ НА СТАНЦЫЯХ СУМЕСНА З ТЭХНІЧНАЙ ПАДТРЫМКАЙ.

Тэставанне электрамабіляў сумесна з прадстаўнікамі сеткі ЭЗС Malanka па адрасах вул. Гарэцкага 9, вул. акадэміка Фёдарава 5 і вул. Шаранговіча 51 сталі па-сапраўднаму традыцыйнымі. Раз у пару месяцаў Malanka запрашае па гэтых адрасах кіроўцаў, якія збіраюцца набыць электрамабіль або перахаднік для зарадкі, пераабсталявалі раз’ём пад еўрапейскі стандарт, маюць тэхнічныя або тэарэтычныя пытанні па зарадцы электрамабіляў. Дадзеныя адрасы выбраны не выпадкова: адлегласць паміж імі невяліка, а па кожным з іх размешчаны зарадныя станцыі розных вытворцаў. У сетцы ЭЗС Malanka выкарыстоўваюцца станцыі вытворчасці трох кампаній: Зона тэхналогій (TZone), Віцязь (Vityaz) і яблычкаў (Yablochkov). На працягу 15 хвілін любы жадаючы мог пратэставаць зарадку на кожнай з станцый, выявіўшы для сябе нюансы эксплуатацыі і магчымыя праблемныя моманты. Па кожным з адрасоў прысутнічалі прадстаўнікі Malanka і тэхнічныя спецыялісты вытворцаў зарадных станцыі.

Падчас сустрэчы кіроўцы электрамабіляў Tesla model 3 / S, Chevrolet Bolt, Nissan Leaf, BMW i3 і кітайскага электрамабіля BYD (з пераробленым раздымам пад еўрапейскі стандарт) цяжкасцяў з зарадкай не выпрабавалі. Аднак выявіліся і праблемы з запускам зарадкі на некаторых электрамабілях.

Праблемы з запускам зарадкі ўзніклі ў электрамабіля Volkswagen e-UP. Па каментарах кіроўцы электракара, раней у сетцы ЭЗС Malanka ён паспяхова зараджаўся. Тэхнічнымі спецыялістамі вытворцаў станцый былі зафіксаваныя праграмныя праблемы запуску зарадак, будуць распрацаваны рашэнні для іх ліквідацыі. З уладальнікам Volkswagen e-UP будуць праводзіцца сумесныя тэсты. Дадзеную мадэль электрамабіля на дарогах Беларусі сустрэнеш не часта, таму асабліва каштоўна ўдзел уладальніка.

Былі выяўлены і індывідуальныя праблемы, якія крыюцца, як правіла, у няспраўнасцяў канкрэтных аўтамабіляў, якія прыбылі на тэставанне.

На адным з тэстоўваных Citroen C-Zero назіралася некарэктнае зніжэнне магутнасці падчас зараднай сесіі. Атрыманыя дадзеныя будуць аналізавацца тэхнічнымі спецыялістамі вытворцаў станцый.

У адным з тэстоўваных Chevrolet Болт была выяўлена паломка фіксатара перахадніка, у выглядзе якой узнікалі цяжкасці з запускам зарадных сесій, а таксама абрывы ў ходзе ужо запушчаных. Malanka нагадвае, што для карэктнай зарадкі ў сеткі ЭЗС неабходна выкарыстоўваць дзелавіты перахаднік, а яшчэ лепш – пераабсталяваць раз’ем пад еўрапейскі стандарт.

На тэстах прысутнічаў уладальнік Chevrolet Bolt з пераробленым раней раздымам пад еўрапейскі стандарт. Ён шчасна зараджае свой электрамабіль ужо больш за паўгода, што было паспяхова праверана і зафіксавана і падчас тэставання ў пятніцу. Акрамя яго, тэсты праводзіліся і на электрамабілі кітайскай маркі BYD, які таксама пераабсталяваў раздым і шчасна зарадзіўся на станцыях усіх вытворцаў.

Malanka нагадвае, што калі вы пераабсталявалі зарадны порт свайго электрамабіля, вы можаце праверыць карэктнасць зарадкі на любы з зарадных станцый у любы час сумесна з кругласутачнай службай падтрымкі, звязаўшыся па нумары тэлефона +375 (29/25/33) 6-431-431. Выкарыстанне няспраўнага абсталявання шкодзіць не толькі зарадным станцыях, але і вашаму электрамабілю.