1 мая 2019 года ў Мінску стартаваў каршэрынг аўтамабіляў Hello, на момант запуску ў іх у аўтапарку знаходзіліся адны толькі Volkswagen Polo. Праз тры гады, у 2022-м, тут сабраны ўсе вішанькі аўтамабільнага міру (такія як Ford Mustang, Chevrolet Camaro, Dodge Challenger, Volkswagen Tiguan і Taos, Skoda Karoq) і шмат іншых цікавых асобнікаў. Сярод усёй разнастайнасці мадэляў і марак відавочна вылучаюцца Tesla Model 3, Tesla Model 3, Tesla Model X, якія з'яўляюцца электрычнымі.
Прадстаўнікі кампаніі сумесна з Malanka вырашылі распавесці, як жа сябе адчуваюць электрамабілі ў каршэрынгу, ці ёсць адрозненні ад аўто з ДВС і ці выгадна змяшчаць электратранспарт у сваім аўтапарку.

Чаму вырашылі запусціць пракат электрамабіляў, чаму менавіта гэтыя мадэлі, з чым вы сутыкнуліся ў самым пачатку вашага шляху?

— “Вырашылі паспрабаваць нешта новае, без усялякіх асаблівых надзей — і былі прыемна здзіўлены. Попыт аказаўся нядрэнным, усім стала цікава, што гэта такое і з чым яго ядуць”. Колькі на дадзены момант у вас аўтамабіляў? – “У нашым аўтапарку больш за 600 асобнікаў, 21 з якіх – Электракар: 20 мадэляў Tesla Model 3, у тым ліку Dual Motor, і адна Tesla Model X”.

Дорага варта арандаваць электрамабіль?

– “Не, цэны вельмі прымальныя для прадстаўніка такога класа. Tesla Model 3 – 0,89 BYN / мін, Tesla Model 3 Dual Motor (без абклейвання) – 0,99 BYN / мін, Tesla Model X – 1,99 BYN / мін (без абмежавання прабегу)”.

Розніца ў попыце на аўтамабілі з ДВС і электрамабілі ёсць?

— “Увесь наш аўтапарк складаецца з новых ці папулярных мадэляў, але Tesla — гэта асобная тэма. Яны абганяюць па папулярнасці нават Mustang, Camaro, Challenger. Многія бяруць іх перад пакупкай уласнага электрамабіля, каб зрабіць тэст-драйв, яшчэ не было тых, хто перадумаў бы наконт набыцця”.

Які ўзрост кліентаў, якія арандуюць электрамабілі?

— “Большая частка нашай аўдыторыі – людзі ад 25 да 45 гадоў. Гэта тыя, каму сапраўды цікавыя электрамабілі, усе функцыі і магчымасці, якія яны даюць”.

З якімі цяжкасцямі сутыкаюцца кліенты пры арэндзе электрамабіляў?

— “Многія карыстальнікі, упершыню арандаваўшы Tesla, не адразу разумелі, як яго заводзіць. Увесь сакрэт у бясшумным рухавіку. Пры націску на педаль тормазу машына прачынаецца, і ўжо адразу можна ехаць па сваіх справах. Каб пазбегнуць такіх пытанняў, мы знялі інструкцыю , як карыстацца Tesla. На стойцы з кіроўчага боку і ўсярэдзіне салона маецца QR-код са спасылкай на дадзенае відэа”.

Ёсць розніца паміж пракатам электрамабіляў і аўтамабіляў з ДВС?

– “У зімовы перыяд карыстальнікі часцей аддаюць перавагу аўто з ДВС. Гэта звязана з асцярогай кліентаў з-за міфаў аб бяспецы і ненадзейнасці электрамабіляў”.

Якая розніца ў акупнасці і кошце абслугоўвання электрамабіля і звычайнага аўтамабіля?

— “На дадзены момант мы не прайшлі поўны каляндарны цыкл эксплуатацыі электрамабіляў, таму не можам параўнаць іх акупляльнасць і эканамічныя паказчыкі са значэннямі аўтамабіляў з ДВС. Па тэхнічным абслугоўванні і запраўках электратранспарт у два разы таннейшы, дакладных сум сказаць не магу”.

Якія ёсць цяжкасці і асаблівасці ў выкарыстанні электрамабіля ў каршэрынгу?

— “Бывае, што аўтамабілі з ДВС прыпаркаваны на месцах, прызначаных для зарадкі электрамабіляў, з-за гэтага і складанасць пры падзарадцы. Гэта хутчэй асаблівасць, чым цяжкасць: мы самастойна зараджаем нашы электрамабілі, бо для хуткай працэдуры патрабуецца перахаднік. У нас ёсць спецыяльна навучаныя супрацоўнікі, якія займаюцца выключна папаўненнем энергіі Электракар. Яшчэ адна асаблівасць заключаецца ў тым, што карыстачы з меншай верагоднасцю возьмуць электратранспарт на далёкія адлегласці, аддаючы ў дадзеным выпадку перавагу аўтамабілю з ДВС”.